Język komunikacji z klientem
Komunikować się – to znaczy porozumiewać się, utrzymywać z kimś kontakt, przekazywać informacje i je odbierać. Nic trudnego, […]
Jak powinien wyglądać tekst ofertowy?
Oferta powinna sprzedawać – to fakt. Ale żeby tak się stało, musi być ona atrakcyjna dla potencjalnego klienta. […]
Blog czy poradnik? Co ma większe znaczenie dla e-commerce?
Jeśli działasz w branży e-commerce na pewno zdajesz sobie sprawę z tego jak ważny dla sklepów internetowych jest […]
Jak wycenić tekst zamawiany u copywritera?
Dobrze wykonana usługa kosztuje tyle, ile klient jest w stanie zapłacić. Wycenienie tekstów zamawianych u copywriterów nie zawsze […]
Model Buyer Persona – czym jest i jak go stworzyć?
Budujesz swoją markę, sprzedajesz produkty, ale wciąż towarzyszy Ci przeczucie, że klientów mogłoby być więcej? Albo że przekaz […]
Czy copywriterzy mogą czuć się zagrożeni przez AI?
Czy technologia kiedyś zastąpi człowieka? A może pewnym branżom nic nie zagraża? Lub – wprost przeciwnie – niektóre […]
Copywriter idealny – jakie powinien mieć cechy i jakiego wybrać do współpracy?
Content marketing to jedno z najchętniej wykorzystywanych narzędzi promocji marki oraz komunikacji z jej klientem. Aby spełniał swoje zadanie […]
Evergreen content – czyli co dobrego możesz zrobić dla swojej strony internetowej przykłady
Content wiecznie na czasie – czyli czym jest evergreen content i dlaczego jest tak ważny? Być może wydaje […]
Content marketing – dlaczego warto w niego inwestować?
Content marketing można sklasyfikować jako wszystkie działania związane z publikacją treści dla Twojej marki – na stronie internetowej, […]