Stworzenie postu eksperckiego
Jednym z rodzajów contentu tworzonego i udostępnianego na profilach marki w social mediach, który ma na celu wzmocnienie jej wizerunku jest post ekspercki. W zależności od potrzeb marki oraz Twoich preferencji post może przyjąć postać tekstu, infografiki czy video. Jego ideą jest przedstawienie pewnego zagadnienia we współpracy z ekspertem z danej dziedziny. Ekspertem może być osoba z zewnętrz lub pracownik Twojej firmy specjalizujący się w danym temacie. Przykład: prowadzisz drogerię internetową i chcesz na swoich mediach społecznościowych opublikować serię postów eksperckich, które przybliżą Twoim klientom sposoby pielęgnacji cery wrażliwej. Kupując produkt „Stworzenie postów eksperckich” Twórcy Contentu pomogą Ci w realizacji serii postów np. w formie krótkich materiałów video z udziałem wybranego eksperta, układając scenariusz oraz plan publikacji.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.