Publikacja artykułu PR-go
PR, czyli Public Relations często bywa mylony z marketingiem, lecz choć wykorzystywane w nich narzędzia i typy przekazu są takie same, to PR skupia się przede wszystkim na kształtowaniu wizerunku marki poprzez budowanie zaufania wśród odbiorców. A zaufanie to można budować poprzez regularną komunikację i dzielenie się rzetelnymi informacjami na temat marki z jej odbiorcami. Jednym z narzędzi wykorzystywanym do osiągnięcia nadrzędnego celu PRu, czyli kształtowania wizerunku jest pisanie artykułów PRowych i ich publikacja. Bardzo ważne jest rozróżnienie tradycyjnego content marketingu oraz tego, który tworzymy poprzez PR. W marketingu treści naszym celem jest dotarcie do odbiorcy i dalej sprzedaż produktu. Natomiast treści PRowe to takie w których zakładamy długofalowe budowanie wizerunku marki i to jest nadrzędnym celem komunikacji. Jeśli potrzebujesz pomocy Twórców Contentu w stworzeniu i publikacji artykułów PR-owych wybierz ten produkt.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.